Tekstile girmenizi önermem. Kendim tekstilde iplik satıştayım. Dokuma örme üreticileri şuan sıkıntıdalar. İş geçen sene hazirandan beri sıkıntıda. Büyük markalar ya mısır Endonezya Pakistan hindistanda, yada belli başlı birkaç firmada. Fason iş alırsanızda çok cüzzi ücretler hatta maliyetine çalışırsınız.