Yorumlar çok korkunç.

Yıllarca "kocam bana bakar" mantığıyla işe girmemiş, deneyim kazanmamış, sonrasında ise kocasından şiddet görüp evden gitmek istediği hâlde finansal özgürlüğü olmayıp gidemeyen çok fazla kadın var. Şiddet uygulayan erkekler ise her ne hikmetse "Çalışma ben sana bakarım" diye kadını ikna eden tipler hep. Kadınlar 0 iş deneyimi ile 35-40 yaşlarında kocalarından ayrılıp kendilerine iş arıyorlar ve deneyimsiz oldukları için bulamıyorlar.

Forumdakilerin ise kadının çalışmasını "Aldatır yav" diye basite indirgemesi çok acayip. Sen de evlisin ve çalışıyorsun, bu sefer aldatma sırası sana mı geçmiş oluyor?