bir çok iş yerine girip çıktım ne kadar çalışan kadın tanıdıysam hepsi aşırı kinciydi sürekli beni şikayet ederlerdi istediklerini yapmayınca (benim işim olmadığı için) sürekli müdürlere şikayet ederlerdi iş yeri sahibine kadar herkes benden memnun olurdu onlar her fırsatta ayağımı kaydırmaya çalışırdı iş yeri ortamında karşı cins ile temasım böyle benim biraz garip belki bana öyle denk gelmiştir