Aldığım maaş yetiyor. Eşim geçmişte çalışmış bir insan olarak şuan ev hanımı olmaktan çok mutlu. Neden çalışsın ki? Eve fazladan para girmesi de çözüm değil ayrıca. İşyerinde bir arkadaşım var. Eşiyle birlikte aynı pozisyonda çalışıyorlar. Yani benim aldığım maaş x2 olarak giriyor onların evine. Maddi durumları benden çok daha iyi. Buna rağmen arkadaşım diyor ki "aldığımız maaş yetmiyor, eşimin babası her ay yardım etmese biz yanmışız.." Adamın evine benim aldığım paranın iki katı giriyor ama para yetmiyor diyor. Yani demem o ki kanaat yoksa yedi sülalen de çalışsa para artmaz. Kadının çalışması çözüm değil. Üstelik çalışmayan her kadını gerici, yobaz, cahil vb olarak tanımlamak da hiç hoş bir tutum değil.