AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya da sadece (GÜVENSİZLİK)

Kadına neden güvenmezsin? ya da eşine?

öyle düşünenlere bir şey yazardım da neyse

iyi forumlar