Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Denk gelince mücevher değerinde bilgilerde mevcut bu forumda.. misal r10 olmasa idi bu gün https://facebook.com/rentacar gibi değerli bir username Afrika'da birinin panelinde atıl sayfa olarak duracaktı halen muhtemelen..
Kesinlikle. Forumda çok şey katıyor. Suan 3 5 bilgim varsa %90'i r10 sayesindedir.