Maalesef biraz hak vermeye başladım bazı şeylere. Aldatma olayları oldukça arttı. Kadın milletine pek güvenmiyorum.
Bizim burada artık bu bir kıstas oldu hocam fabrikada 1 ay dahi çalışmış bir kızla evlenmeyi kimse istemiyor, çünkü fabrikada çalışan azımsanmayacak sayıda kadın, gencide, yaşlısıda eşini terk edip bir başkasıyla kaçıyor. Bizim buralara mı has yoksa, her yerde mi aynı bilemiyorum.