THK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fazla yazan olmadan ben iletiyim. Karadağ 'da şirket açmak bedava , şirket kurulduktan sonra muhasebeciye ödersiniz. oturum en geç 1 ayda alırsınız ama o evraklarla şubeye açarım avrupa vın turizm olaylarını unutun. kolay gelsin.
Kaynak varmı hocam