Hocam, okumayı tavsiye etmeyenlerin zeka seviyesini kıyaslamak senin haddine mi? Gereksiz yere agresif konuşmuşsun. Evlilik şartı olarak memuriyeti kabul edeni eleştirmek yerine okumanın eskisi kadar işlevi olmadığını belirten birinin zekasına laf ediyorsun. Benim konum altında bu tarz yarışlara girme, evet üniversite mezunu değilim belki ama burada millete atıp tutmana müsaade etmem.
Sen neden üstüne alındın??? Ben ogretmen olarak okumayı tabi ki savunucam. Ben okumayı tercih etmeyen AMA OKUYANLARA DA SALLAYAN GÜRUHA laf ediyorum ki lafımın da arkasındayım. Derdim ünv mezunu olup olmamak degil. Benim anam babam ikisi de ilkokuldan terk. Ben okuyamayan ile okuyabilecekken tercih etmeyip ki ona da saygim var ama OKUYANA LAF EDEN kitlenin zeka seviyesini küçük görüyorum. Ha ben de o kitledeyim alınırım diyosan da alın napayımm yani. Fikrim bu. Bu arada musade etmem derken??? Engelle kardesjm beni. Mahkemeye mi verirsin? Gelip sıkar mısın?? Nasıl müsade etmeyeceksin hele de bana