Hocam sizin dediğiniz self sponsorship
İngiltere'ye giden birkaç tanıdığım olmuştu bu yöntemle ama Amerika muhtemelen daha zordur. Bugün ev alarak ya da yatırım yaparak bile oturum izinleri oldukça zor kabul ediliyor. Malum ülkemizin durumu.

Amerika'da şirket açan bir arkadaş vardı forumda, o aslında konuya bizden daha fazla hakimdir. Onu mu bulsanız?