Hocam okumamanın pişmanlığı varsa zaten şu an hemen açıktan başlayın bende iletişim mezunuyum durmadım çift anadal yaptım uluslararası ilişkilerde bitirdim yine olursa olur olmazsa olmaz mantığıyla yüksek lisansa devam ediyorum okumak keyif veriyor
Tebrik ederim hocam, ben de seneye sınava girip iletişim fakültesi uzaktan gazetecilik okumaya karar verdim