erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tam aklimdan gecenleri yazmissiniz. Okumamiş insanların ya da kapasitesi yeyerli olmayip sirf ünv ortami olsun diye sacma sapan yerlerde sacmasapan bolumler okumus insanlarin avuntusudur. Okuyanlar bu okumayı kotuleyenlerden cok daha zekidir eminim. Aaaaa ama benim emmoglü var. Eee? İste kendisi okumadı ama falanca işi yapiyor ve aylık en az 100 bin kazanıyor.... )) dogrudur kazanır. Sanayideki usta sabshtan aksama grea yagi, motor yagi, pis ortam, insan yerine koymayan musteriler icinde calisip cok iyi kazaniyor. Ben de memurum. Ama sirf memur olabildim diye memur olan esim de benimle evlendi. En azindan ailesi o yuzden guvenle verdi kizi. 2 maas geliyor. E ek isler yapiyorum. Bebm ek islerim bile o sanayideki usta kdr kazandiriyor zaten ama evimde laptoptl karsisinda bir yandsn pasta kola çerez yerken yaptigim islerdir. Okumasam ben o ek isleri de yapamazdim. Yani isin özü, vasattan nasihat almak hakkaten zulüm geliyor. Iknaya da açık degil keko.
Hocam, okumayı tavsiye etmeyenlerin zeka seviyesini kıyaslamak senin haddine mi? Gereksiz yere agresif konuşmuşsun. Evlilik şartı olarak memuriyeti kabul edeni eleştirmek yerine okumanın eskisi kadar işlevi olmadığını belirten birinin zekasına laf ediyorsun. Benim konum altında bu tarz yarışlara girme, evet üniversite mezunu değilim belki ama burada millete atıp tutmana müsaade etmem.