Ben eşimin çalışıp çalışmamasına hiçbir zaman yorumda bulunmadım. Kendi istiyorsa çalışır istemiyorsa çok şükür maddi sorun yok.
Fakat şöyle bir durum var, kimse bu dünyada kalıcı değil ve kimsenin ne zaman öleceği belli değil. Şahsen erkeğin erken ölümü durumunda kadınların hayatlarını kendi başına idame ettirebilecek bilgi birikim ve deneyime sahip olması taraftarıyım.