Bu senin dünyaya nasıl baktığınla alakalı bir durum. Daha çok manevi ve ant-içağdaş bir bakış açısıdır. (Anti-çağdaşı kötü anlamda söylemiyorum, ben de anti-çağdaş biriyim ve bundan gayet memnunum.)
Bir kadın (milyarda bir istisnalar hariç) para kazandığı zaman bencilliğe dönüp ben kendi kendime yeterim der, aileye-eşe ihtiyacım yok der. Uzun süreli sonuca bakıldığında toplumda ciddi hasara sebep olur.
Bir erkek para kazandığı zaman aileme bakabiliyorum, kimseye muhtaç etmiyorum der.
Bu kadının fıtratında olan bir şeydir ve kadınların neredeyse tamamında bu vardır. O yüzden ben de kadınların istisnalar hariç çalışması taraftarı değilim.
Aile ve manevi bağlara önem veren erkek kadının çalışmasını istemez.
Yaşı genç olan, Z kuşağı kafası olanlar, çağdaş olanlar bu dediklerimi anlayamaz.