Merhaba arkadaşlar, yakın zamanda Amerika'da bir iş kurdum. E-ticaret sitesi. Amerika'da şirketim var, banka hesabım var, tamamen yasal olarak ABD'ye vergi verecek durumdayım yani. Eğer işleri geliştirip ciromu artırır ve ABD ye vergi kazancı sağlarsam ( ne kadar gerekli bilmiyorum ), şirketimi abd ticaret bakanlığına kaydedip kendimi işçi olarak davet edip kendi kendime sponsor olarak abd ye gidebilir miyim? İnternetten araştırdım ama pek sağlıklı bilgi bulamadım hepsi copy/paste içerikler. Tecrübesi olan varsa yardımcı olabilir mi?
Şirketiniz varken niye davet edesiniz ki hocam? Şirketinizi e ticaretle birlikte fiziki ortama taşıyarak bence önünüzü açabilirsiniz bu noktada da illa ki Amerikanın bir desteği ön açma politikası vardır Türkiyedeki gibi iş yapana vurup tepe takla etmezler 😂