Olayı evlilik ve eşler arasındaki durumdan örneklendirmişsiniz bu yüzden konuda dar görüşlere maruz kalmışsınız. Bu durumun asıl sorunu eşlerin izin vermemesi değil aslında. Babanın, annenin kızları böyle yetiştirmesi. Hiç kimse tutupta kızlarını kendi ayakları üzerinde duracak şekilde yetiştirmiyor. Bu durum aynı orantıda erkeğin üzerine ağır sorumluluklar yüklenmesine de sebep oluyor. Anadolu'nun herhangi bir bölgesinde evinde boş boş oturan 25 yaş üstü bir erkek halen iş bulamadığı, çalışmadığı için eleştirilirken bir kız halen kısmetine varmadıüı için eleştirilir. Konuda kadınların daha çok aldatmaya yatkın olduğunu, evden adımını atınca aldatacağını düşünen insan kendi annelerini, eşlerini, kızlarını, kız kardeşlerini hiç düşünmüyorlat mı bunu yazarken sorarım?