Okuyanlar enayi mi. Burada üniv. okumayın iş öğrenin diyenlere takılmamak gerek. Ülkemizde işler öyle ilerlemiyor. Hem okuyacaksın hem de meslek öğreneceksin hatta yanında dil öğreneceksin. Soruya gelince bence girin sınava kazanın iletişim fakültesi, puanlar öyle yüksek değil zaten.
Tam aklimdan gecenleri yazmissiniz. Okumamiş insanların ya da kapasitesi yeyerli olmayip sirf ünv ortami olsun diye sacma sapan yerlerde sacmasapan bolumler okumus insanlarin avuntusudur. Okuyanlar bu okumayı kotuleyenlerden cok daha zekidir eminim. Aaaaa ama benim emmoglü var. Eee? İste kendisi okumadı ama falanca işi yapiyor ve aylık en az 100 bin kazanıyor....

)) dogrudur kazanır. Sanayideki usta sabshtan aksama grea yagi, motor yagi, pis ortam, insan yerine koymayan musteriler icinde calisip cok iyi kazaniyor. Ben de memurum. Ama sirf memur olabildim diye memur olan esim de benimle evlendi. En azindan ailesi o yuzden guvenle verdi kizi. 2 maas geliyor. E ek isler yapiyorum. Bebm ek islerim bile o sanayideki usta kdr kazandiriyor zaten ama evimde laptoptl karsisinda bir yandsn pasta kola çerez yerken yaptigim islerdir. Okumasam ben o ek isleri de yapamazdim. Yani isin özü, vasattan nasihat almak hakkaten zulüm geliyor. Iknaya da açık degil keko.