Kadın çalıştığı zaman harcadığı suslenmeye gidiyor. Erkek çalıştığı zaman aileye bakıyor.
Kadın maaşından para saklıyor kendisine para biriktiriyor. Erkekten tüm gelirini karısına vermesi bekleniyor.
Kadının çalışması ile bir haneye ek gelir girerken baska bir erkeğin issiz kalmasına neden oluyor. O erkeğin baktığı aile zorluk cekiyor.
Ülkede vatandaşlarına yeterli istihdamı sağlayamayan hükümet yerine çalışan kadın mı suçlu oluyor hocam ?
ayrıca her kadın gelirini bahsettiğiniz şekilde harcamıyor hele ki güncel ekonomide.
Erkekten tüm gelirini neden eşine vermesi bekleniyor hocam kim bekliyor bunu. Evlenirken bütçe yönetimi bilmeyen evlilik nedir bilmeyen iki kişi evlenirse belki dediğiniz bazı olaylar yaşanabilir