Konuda anlatılan konudan farklı bir konuya değinmek istiyorum,
Eskiden part time gittiğim bir yerde sevkiyat geldi ve diğer çalışan bayan kasaya oturdu. (hafrada 1 kez gelen çok ağır olmayan şeyler), 2 erkek olarak biz malları indiriyorduk işe yeni başlamış biriydi
"kasada oturacağına yardım etmeyi düşünüyor musun" dedim ve devamında şöyle bir konuşma geçti
"ben nasıl indireyim"
"bak böyle indireceksin" (bir kutu alıp indirdim)
"senle ben bir miyiz?" (imalı şekilde söyledi)
"senle ben bir değilsek neden aynı parayı alıyoruz?"
dedim ve başka bir şey demedim, o gün sevkiyat inene kadar kasadan kalkmadı, patron olacak kişi ile konuştuğumda onun kadın olduğundan "ikimizin bir" olmadığından bahsetti, ben tekrardan "eğer bir değilsek aynı maaşı neden alıyoruz" falan filan dedim tartışma döndü o gün işten ayrıldım.
Kadınlar her işte çalışmamalı.