Ücret iadesi aldığınız için karşı taraf mağduriyetinizi gidermiş sayılıyor ve doğal olarak negatif bildirim siliniyor.
Tamam da hocam kendisi beni mağdur bırakıyor burda sorumlu karşı taraf olmuyor mu sonuç olarak beni mağdur bırakıyor verdiği hizmetten memnun olmadığım için geri iade alıyorum ozaman forumdaki negatif ticaret puanının ne anlamı kalıyor ki başarılı ticaret için mi sadece ticaret puanı vereceğiz hadi diyelim tamam ticaret puanı bir nebze sizin söylediğiniz gibi olsun peki yaptığım yorum sonuç olarak iyi yada kötü yorumlar yazılır gönderiler altına insanlar bu yorumları göz önünde bulundurarak hizmet alıyor değil mi