nemesisqwe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben para atmadığım için dolandırılmadım nereye ne diye şikayet edebilirim ki

https://www.r10.net/profil/123384-onurrzx.html
@Onurrzx; kimlik doğrulamaya gönderilirse anlaşılır zaten @Yeniceri;