AlicanDumanova adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben mali müşavire gitmiştim hiç bir şeye girmeden KOSGEB belgesini çıkardılar SGK'dan muaf olmuştum
Bağkur/sgk giderlerinden ziyade yüksek ölçüde ktedi-destekten faydalanmak amacım.