Toprakyazgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konuda çok haklısınız verdiğim negatif trade puanı silinmiş bir kişiye. Kişi işi yapmıyor mağdur oluyoruz 1 ay bekletiyor yarın bu gün diyip geçiştiriyor sonra iade alınca negatif trade siliniyor olan senin boşa geçen zamanına oluyor.
Evet gerçekten bütün işlerim aksadı vakit kaybına uğradı bir projem için açılış tarihi belirlemiştim herşey bir kişinin sorumsuzlugu yüzünden çöp oldu verdigim reklamlar yayıncı ücretleri hepsi sadece bir kişi yüzünden çöp oldu ve işim aksadı üstüne üstelik kötü hizmetinden dolayı kalkıp bunu bildiriyorum yorumumu ve negatif ticaret puanımı siliyorlar yöneticiler. Diyecek tek lafım yok gercekten.