Hocam yazdıklarınızdan hiçbirşey anlaşılmıyor geriye dönüp tekrar bir okudunuz mu?
Hocam şimdi ben birine script yazması için iş verdim.
Kişi 1 hafta içinde işi teslim edeceğini söyledi teslim edemedi bu süreçte sonradan ek süre olarak 1 hafta daha istedi tamam dedim. Ardından 2ci haftanın bitişine doğru kişiden demo talep ettim. Tamam dedi yarın demosunu atacağım. Yarın oldu demo iletmedi bir sonraki gün kendisi bana yazdı söylediği şey şu kuzenim vefat etti memlekete gittim. Taziyesi olan kaç kişi forumda başka insanların işlerini yapıyor. Neyse bundan sonra ben geri iade talep ettim ve kişiye iş verdiğim konu üzerinden hizmet yetersizliği işi aldatması yarım bırakması gibi şikayetlerimi dile getirdim ve negatif ticaret puanı verdim heralde oda şikayet etmiş beni yorumum ve verdiğim negatif ticaret puanını sildirmiş forumdan bana gelen raporun açıklaması şu sekilde kişinin konusunu baltalamak amacıyla yapılan yorum nedeniyle silinmiştir diyerekten.
Yani demek istediğim şu ben bu kisiyle iş yapiyorum işimi teslim etmeyip yarım bıraktığı için açtığı yani benim kendisiyle iletisim kurduğum konusuna yorum yapıyorum kötü hizmet adı altında bu yorumumu siliyor forum yöneticileri bu saçmalıktan bahsediyorum bu yorumu yapmak hizmet yetersizliğini bildirmek benim doğal hakkım değil mi siz söyleyin. Umarım şimdi anladınız.