Bu konuda çok haklısınız verdiğim negatif trade puanı silinmiş bir kişiye. Kişi işi yapmıyor mağdur oluyoruz 1 ay bekletiyor yarın bu gün diyip geçiştiriyor sonra iade alınca negatif trade siliniyor olan senin boşa geçen zamanına oluyor.