Merhaba arkadaşlar, kolay gelsin herkese. Forumda bir kişiye script yazdırma işi verdim. Kişi bahaneler üretip işimi yarım bıraktı, sürekli beni oyaladı. Ben de kendisiyle ticaret konumuz üzerindeki gönderisine aşağıda yer alan yorumu yaptım ve yorumumu ayrıca negatif ticaret puanımı silmişler. Böyle bir saçmalık olabilir mi, siz söyleyin. Adam benim işimi bahaneler üreterek oyalayarak yarım bırakıyor. Ben de doğal hakkım olan hizmet memnuniyetsizliği yorumunu yapıyorum. Baltalama olarak forum yöneticileri bunu geçiştirip yorumumu ve negatif ticaret puanımı siliyor. Ne demeliyim buna?


Yorum:

Kişiye iş verilmiştir. İşine sadık kalmamakla birlikte, 1 hafta içerisinde teslim diye belirtip ek süre olarak 1 hafta daha istemiştir. İkinci haftanın sonunda bana yarın demoyu teslim edeceğini söyledi. Yarın olduğunda bana cevap vermedi. Bir sonraki gün bana yazdığında ise söylediği şey şu: "Kuzenim vefat etti, memlekete geldim. İş için üzgünüm." Kaç kişinin yakını vefat ettiğinde foruma girip başkalarının işini yapmakla oyalanıyor? Oldukça sorumsuz bir yazılımcı. İş verecek olanlar 2 kez düşünsün, asla tavsiye etmiyorum. Referanslarına falan aldanmayın, forumdaki ticaret geçmişine asla aldanmayın. Bu sebeple ücret iadesi istedim, kendisi de ücreti teslim etti. Ancak sadece vakit kaybı yaşadım. Herkese iyi forumlar.