Günaydın arkadaşlar, kosgeb'in sitesindeki tüm destekleri inceledim ama bununla ilgili anlamlı bir çıkarımda bulunamadım.
Geri dönüşüm tesisi için kosgeb desteğinden faydalanabilir miyiz? Ek olarak sıfır bütçe ile proforma fatura karşılığında makine ve teçhizat desteği alınabiliyor mu?