LessandBlue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dronunuz alanı scanliyor mu yoksa sadece görüntülüyor mu ?
Hocam elimde bir dji mavic 3t var. Rtk modülü yok. Sanirim bu sadece fotoğraflama oluyor. Nasıl yapabileceğim hakkında bir tecrübeniz var mı?