PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yav hocam ne defans yapması allah aşkına al kadroyu bozdu kalecisine kadar değiştirdi gördük 2 golü yedik hemen kadro gürcistan maçı gibi kalsaydı keşke valla yazık oldu
cevap verme ihtiyacı duymadım tekrardan arkadaşa