Asıl senin futbol bilgin yok, Portekize karşı defans yapacaksın. Saydığın futbolcuların defansif aksiyonları düşük seviyede. Belki ismail yüksek konusunda şikayet edebilirsiniz ama orada şampiyonlar liginde boy göstermiş gayet iyi defansif bir ön libero kaan ayhan var. Tercihler doğru siz had bilmeden fütursuzca portekize saldırıp yenmek istiyorsunuz. Barış alper kontra futbolu oynandığı için o patlayıcılık seviyesiyle orada oynar güzel hocam. Aynı hırvatistan maçı gibi. Allah aşkına kim oynacak forvette barış oynamazsa ? Bu fizikle başka kimseye vermez o pozisyonu bay.
yav hocam ne defans yapması allah aşkına al kadroyu bozdu kalecisine kadar değiştirdi gördük 2 golü yedik hemen kadro gürcistan maçı gibi kalsaydı keşke valla yazık oldu