Şu an %100 kullanıyor 50 derecede. Sıcaklık düşükte %100 kullandığı için performans vermesi azaılır mı onun hakkında şüphelerim var. 4060ti ekran kartım mevcut.
%100 kullanabilir sorun değil sıcaklıkta normal sorun olmayacaktır aylarca kullanabilirsiniz