Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam b12'yi üst sınırdan fazla yükseltmek iyi değil tabii her şeyin fazlası zarar. B12'yi belli bir ortalamanın üstü bir yere getirip sonra bu hapları daha seyrek alarak belli bir ortalamada tutmak lazım. Ben 1 aydır kullanıyorum, eskisine göre daha enerjiğim. Örnek olarak eskiden yemek sonra uykum gelir, mayışırdım artık o yok. Uykularımdan da daha fazla verim aldığımı hissediyorum. Ölü toprağımı attım.

Ama dediğim gibi b12 düşükse bu yola başvurun, kan tahlili lazım. Kullandığım takviye zaten doğal bir takviye. Doktorum b12 hapı yazmıştı ama mide bulantısı ve yanması yaptığından bunu aldım eczaneden.
Doktora danışmadan stikolin aldım bakalım faydasını görürüz inşallah