Semih bence büyük maçların adamı değil ama barış forvet değil kanat oynamalı. Forvete cenk ile başlardım ben olsam. Arda'ya gelince tam bu maç kendini göstermek için kendisine gerekli bir maçtı. Yunus bariş kanatlar olabilir hatta irfan can olabilir. Elimizde çokta iyi bir kadro yok ama en az beraberlik çıkabilirdi.