futbol bilgin yok dostum
mert müldür
ismail yüksek
arda güler oynaması lazım
ayrıca barış alper orda oynamaz
Asıl senin futbol bilgin yok, Portekize karşı defans yapacaksın. Saydığın futbolcuların defansif aksiyonları düşük seviyede. Belki ismail yüksek konusunda şikayet edebilirsiniz ama orada şampiyonlar liginde boy göstermiş gayet iyi defansif bir ön libero kaan ayhan var. Tercihler doğru siz had bilmeden fütursuzca portekize saldırıp yenmek istiyorsunuz. Barış alper kontra futbolu oynandığı için o patlayıcılık seviyesiyle orada oynar güzel hocam. Aynı hırvatistan maçı gibi. Allah aşkına kim oynacak forvette barış oynamazsa ? Bu fizikle başka kimseye vermez o pozisyonu bay.