hankmoody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kim oynayacaktı ? Daha kendini gösterememiş Semih Kılınçsoy mu oynayacaktı ? Ne gösterdi de portekiz maçı gibi önemli maçta forvet oynayacakmış ?
Cenk tosun demeyin bana ağır çöp zaten kendisi.

Arda güler neden oynamıyor onu pek anlayamadım ama sanki kontra futbolu oynayacağız o yüzden yunusu tercih etmiş olabilir, mert müldür yerinede zeki çelik oynuyor, neden ? Çünkü defansif bir bek. Portekize karşı geriye yaslanacaksın kardeşim sen haddini bilerek top oynayacaksın bu kadar basit.

Mantıklı düşünürseniz kadro gayet iyi, dakika 60 dan sonra atarsın ardayı bakarsın keyfine
futbol bilgin yok dostum
mert müldür
ismail yüksek
arda güler oynaması lazım
ayrıca barış alper orda oynamaz