Kim oynayacaktı ? Daha kendini gösterememiş Semih Kılınçsoy mu oynayacaktı ? Ne gösterdi de portekiz maçı gibi önemli maçta forvet oynayacakmış ?
Cenk tosun demeyin bana ağır çöp zaten kendisi.

Arda güler neden oynamıyor onu pek anlayamadım ama sanki kontra futbolu oynayacağız o yüzden yunusu tercih etmiş olabilir, mert müldür yerinede zeki çelik oynuyor, neden ? Çünkü defansif bir bek. Portekize karşı geriye yaslanacaksın kardeşim sen haddini bilerek top oynayacaksın bu kadar basit.

Mantıklı düşünürseniz kadro gayet iyi, dakika 60 dan sonra atarsın ardayı bakarsın keyfine