fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belgrad iyidir...
Hatta şuan belgrad'ta kamptan yazıyorum

Tabi yarın kalabalık olacak özellikle 10.00 dan sonra girişler yoğun olur bilginize
OzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belgrad ormanı güzel aslında hocam.
Sanırım bugün çok kalabalık olur orası o yüzden alternatiflere bakıyorum hocam