Belgrad iyidir...
Hatta şuan belgrad'ta kamptan yazıyorum
Tabi yarın kalabalık olacak özellikle 10.00 dan sonra girişler yoğun olur bilginize
Belgrad ormanı güzel aslında hocam.
Sanırım bugün çok kalabalık olur orası o yüzden alternatiflere bakıyorum hocam