Size şöyle özetliyeyim durumu:
Dayımın evinde kiracısı hiç kirasını ödemedi mahkemeye ver dedi adam tam 1 sene mahkeme sürdü daha geçen ay sonuçlandı mahkeme öyle çıkarabildiler. Yani size tavsiyem mahkemeye vermesini söylemeniz. Umarım kirayı havale olarak göndermişsinizdir.

Bu yasa da kanun kiracıyı aşırı koruyor bundan faydalanabilirsiniz. Tanıdığınız ya da forumda avukat var ise daha iyi yardımcı olabilirler ben sadece başımızdan geçeni anlattım. Sen diğer aylarda kiranı tam ödemeye bak o zaman bişi yapamaz bence. Mahkemeler de ağzına kadar dolu olduğu için çok geç bakıyorlar polis de mahkeme kararı olmadan kimseyi hiçbir yerden çıkaramaz.