Ben öğrenciyim normalde her ay kiramız düzenli öderim hem çalışıp hem okuyorum ama geçirdiğim rahatsızlık yüzünden 25 gün kadar geciktirdim kirayı ev sahibi saat başı arayıp polis zoruyla çıkartacağını söylüyor böyle birşey yapabilirmi yaparsa çok zor durumda kalıcam çünkü işe tekrar başlicam ama ödemesi her durumda gecikicek beni polis zoruyla evden çıkatabilirmi ?