Arkadash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle öneriniz için teşekkürler. Destek ve iletişim noktasında sorunlar yaşarız. Aynı zamanda destekte sunabilecek bi firma lazım bizlere.
Hetzner üzerinde 16 sunucu barındırıyorum hocam, adamlar herşeyi otomatize etmiş, destek ve iletişime ihtiyaç duymuyorsunuz , eğer ihtiyaç duyarsanız mail üzerinden yardımcı oluyorlar, Türk firmalarında yaşadığım, raid olmasına rağmen disk yandı verler gitti gibi çok baş ağrıtacak sorunları yaşamamanız adına yazıyorum.