Vakana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sayın @erkancan_87; Hocam öncelikle hayırlı uğurlu olsun, bol kazançlar dilerim. Bu konu açılmadan evvel de konu sahibinin devlet memuru öğretmen olduğunu, ek ders, dershane vb. ek gelir sağladığı memuriyet dışı eğitim hizmetlerinin olduğunu, tercüme bürosuna sahip olduğunu biliyordum. Kendisini tanımam ancak birden fazla konuda/mesajında bu detayları okumuştum. Devlet memuru ek iş yapmalı mı yapmamalı mı bunu bilemem (kanunen yasak) ancak ben konu sahibi sevgili öğretmenimiz @erkancan_87; Hocamın yerinde olsam bu önemli detayları binlerce kişinin erişebileceği şekilde paylaşmazdım. Devlet memurunun ek işi yapmasını (kanunen yasak da olsa) doğal karşılayanlar olduğu gibi bunu doğal karşılamayacak ve birkaç tık ile şikayet edebilecek bir çok insan var.

Kıymetli öğretmenlerimize saygım sonsuz, amacım sevgili Hocamıza akıl vermek değil ama ben olsam daha temkinli davranırım çünkü daha evvel bu konudan ağzı yanan birkaç kişiye şahit oldum. Tekrar hayırlı uğurlu olsun. Bu arada hemşehriyiz 44
Guzel yaklasiminiz icin teşekkür ederim hocam. 44 candır