Memurun maaşını elestirmeyip ek işler yapması mı sizi rahatsız etti? En azından ben kacak yapmiyorum. Kendi adima olmasa da bir ceviri büromuz var ve duzenli vergisi ödeniyor. Milyonluk vergilerin silinmesine ses cikarmayip memurun maaşı ile yetinmeyip ek isler yapması olagan degil mi?
hocam siz bu konuyu silin. çekemeyenlerin kıskananların şikayetine kurban gitmeyin. hiçbir memur ek iş yapmadan hayatını kaliteli sürdüremez. başarılarınızın helal kazancınızın devamını diliyorum.