FrknYLMZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorum yapılabiliyor olması değildi zaten. Ülkede tozları halı altına süpürüp her şeyi yapabiliyorsunuz. Olay bunun hukuki olarak suç olup olmaması. İlgili kanunda bahsi geçen tüm suçları işleyip bunu her yerde afişe ettiğinize göre durumun farkında değilsiniz diye düşünmüştüm. Derdim sizinle değil birçok kişi herkes yapıyor da diyebilir. Ama bu yapılanın kanun nezdinde suç olduğu gerçeğini değiştirmiyor maalesef. Saygılarımla..
Memurun maaşını elestirmeyip ek işler yapması mı sizi rahatsız etti? En azından ben kacak yapmiyorum. Kendi adima olmasa da bir ceviri büromuz var ve duzenli vergisi ödeniyor. Milyonluk vergilerin silinmesine ses cikarmayip memurun maaşı ile yetinmeyip ek isler yapması olagan degil mi?