@karakilic288; hocam ne bileyim yani zor dönemlerdeyim tüm arkadaşlarım bana yüzünü çevirmiş ailem bile beni istemezken bu kız hayatıma girdi beni her konuda destekliyordu. şimdi oda gitti. insan üzülüyor
Yaşın kaç bilmiyorum kardeşim ama zamanla anlayacaksın her şeyi. Kendi kendine sorgulayacaksın ben hak etmedim bunları diyeceksin için yanacak, sen yandıkça fark edeceksin her şeyi günün birinde geçmişe dönüp bakacaksın ben bunlara çok üzülmüştüm şimdi ise hiç önemi yok diyeceksin. Seni istemeyen birisiyle beraber olmayı ne kadar sürdürebilirsin? sürdüremezsin seni geriye çeker hep, özgüvenini yerlebir eder. Bunları bir tecrübe olarak kabul et içinde acını çek ama bilki güzel günler gelecek. Hayatın asıl güzelliğide burada arada üzüleceğiz arada güleceğiz dozunu ayarlayacağız. Ne olursa olsun hayat yaşamaya değer. Özgüvenini inşa et kardeşim.