Kargo ve gümrük süreçleri nasıl işliyor? Ortalama ne kadar bir tutar gümrüğe takılıyor ve bu zamana kadar aldıklarınızda herhangi bir sorun yaşadınızmı? Yaşadıysanız ne tarz bi çözüm yolu işlediniz? Teşekkürler.