dikmenofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oyuna girdikten sonra çıkmak , hiç hoş değil reis kendine yakışanı yap
hocam yanlıs anlama telefon geldi açil gitmem gerek oyunda özür dilerek cıktım