Hocam bilmiyorum ama fabrikalara gidin depo sorumlusu o bu, Karaman'da 5 -6 adet bisküvi fabrikası var ve deli gibi işçi arıyorlar. Taşınma şansınız varsa bölge değiştirebilirsiniz.