Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam iyi niyetlerimi iletiyorum. Ben çok zor durumlarda kaldım ama açtığınız konularda biraz eksiklikler mevcut.
Engelli bir birey misiniz anlamadım? Çalışmaya engel durumunuz mu var?
Devlette çalışmak için belirli yerlerde tanıdığın şart, şans bazen yüzünüze gülebiliyor ancak,
Masa başı iş aramaktansa bir işletmeye girmek daha mantıklı olur.

" Evime, dükkanıma hacizler geldi. Her şeyim alt üst oldu kimsem yoktu ama kimseye de muhtaç olmadım.
Seyyar meyve sattım, salatalık, muz, domates sattım.
Senet ile mal aldım. Yüksek faizli krediler ödedim / ödüyorum.
150 bin ₺ vergi borcum, 120 bin ₺ bağ kur borcum, şahıslara 2 milyon küsurat borcum var. "

En kötü garsonluk yapın, bulaşık yıkayın 20 bin ₺ maaş alırsınız.
Haftalık 2500 ₺ çocuk bile çalışmaz. Facebook gruplarına üye olun.
Batman çevresi iş arayın. İnstagram sayfalarına mesaj atın. Sokağa çıkın çarşı da yüzlerce iş bulabilirsiniz.
Belediyeye gidin seyyarlık için maddi durum kontrolü yapsınlar, belge versinler.

Beni yanlış anlamayın. Buraya aslansınız, kaplansınız yazarak size fayda sağlayamayız.
Bu olanları yüzünüze vurmamız gerekli ki gerekli adımları atın.
Estağfurullah hocam, herhangi bir engel durumum yok çok şükür. Söyledklerinizden sadece belediye seyyarlık için belge konusunu denemedim onu da mesai başlar başlamaz, başvuracağım. Öneriniz için çok teşekkür ederim.