Sahiplendirme işini boşver, yıllardır aktif durumda olan petlebi ve pet arkadaş bile çok aktif değil sahiplendirme konusunda. Ayrıca bir pet sahibi ve hayvan sever olarak çok iyi biliyorum ki en iyi sahiplendirme bire bir bağlantılarla yapılır.
Blog yazıları, hastalıklar vs. içerikler de fazlasıyla var ve yazıları veteriner yada benzer yetkinlikte olan kişiler yazmayacaksa faydadan çok zararı olur. Hayır ben genel geçer bilgiler paylaşacağım diyorsanda başta dediğim gibi fazlasıyla var zaten.
Herhangi bir şekilde yardım toplamak öyle basit bişey değildir bunu resmi olarak yapmazsan başın ağrır, resmi olarak yapmak için de bir tüzel kişilik gerekiyor bir takım izinler vs. Kaldı ki candostlarım.com ve mama kumbarası gibi platformlarda var.
Bence ticari olarak hiçbir işe yaramaz bu domain.
Eğer fikir istiyorsan domain için işte vereyim,
Sokak hayvanları için kanun gündemi olduğu bu günlerde, sokak hayvanları ile ilgili bir wiki sitesi yapabilirsin. İstatistikleri toplayıp paylaşabilirsin sağlam çözüm önerilerini detaylandırıp makale halinde yayınlayabilirsin. Faydalı bişey yapmış olursun.