şimdi alsam marka rescili yoksa iş işten geçti mi dava edemem mi? Birde yeni yazılımlarım için noterden alma aşaması nasıl oluyor? Ne kadar ğcret ödüyorum aşamalar nedir
Sizin kodlarınızı kendileri tescil ettirmemişlerse iş işten geçmez tescil edebilirsiniz.
Noterde tescil için yanılmıyorsam yazılımın tüm kodları sayfalara dökülüyor ve tasdik ediliyor her bir sayfa için ücret alınıyor. Ücretlendirmeyi bilmiyorum.
Marka tescili farklı bir olay, yazılımınızın bir markası varsa onu da ayrıca tescil ettirebilirsiniz patent başvurusu yaparak.